Download de gratis pdf met 70+ pagina’s met verbeteringen:
Klanten over ConversieKracht:

Lean Schieving | CEO Fit Piggy
‘’Ik zou ConversieKracht aanbevelen aan bedrijven die snel stappen willen maken’’

Paul van Gelder | Marketingmanager Bas Boer Noten
”Het mooiste resultaat is dat we 13% meer omzetgroei hebben gerealiseerd door aanpassingen in onze check-out”

Michel Janssen | Eigenaar Kleinstesoepfabriek
‘’We zijn met één aanpassing op de webshop, 60% meer gaan verkopen’’

Hidde Zaaijer | Eigenaar JH Machining
”Door continue verbeteren, zijn we met 50% gegroeid per jaar”
-
We kregen waardevolle tips en suggesties om onze website te optimaliseren.
Maaike Poiesz • Communicatie adviseur | Rookvrije Generatie -
ConversieKracht heeft ons geholpen bij het online groeien van onze webshop. Ondertussen is Zweedse Pellets verkocht vanwege de grote groei van bestellingen.
Hendrik & Gepke Bijlsma • Oud-eigenaren Zweedse Pellets -
Geen onderbuik beslissingen, duidelijke merkbaar en meetbare resultaten.
Rudmer de Vries • Directeur, Drowa Nederland -
Openminded, eerlijk en heel fijn hoe deze dingen helder en duidelijk worden uitgelegd. En we zien het echt terug in het aantal directe verkopen!
Paula Dillema • Eigenaresse Floaten & Zo -
Vooral de vrolijke sessies zijn motiverend want het werk geeft veel positief resultaat in omzet en gebruikersgemak!
Michel Jansen • Eigenaar Kleinstesoepfabriek -
Na een jaar zien we een sterke groei in bestellingen en de omzet per klant! Dit jaar gaan we de webshop zelfs uitbreiden naar andere landen.
Hidde Zaaijer • Eigenaar JH Machining -
Als klant voel ik me gewaardeerd en wordt er met oprechte interesse naar me geluisterd.
Erik Poutsma • Eigenaar Drumlin Distillery -
Op grond van het credo ‘meten is weten’ is de strategie vorm gegeven op grond van wat verkoopt en wat niet.
Sybren & Francis • Eigenaar Isolatiechips.be -
Het gepassioneerde inleveringsvermogen in de business van de klant. Het anders willen aanvliegen, dat typeert ConversieKracht.
Rogier Deen • Marketingmanager