Download de gratis pdf met 70+ pagina’s met verbeteringen:

Klanten over ConversieKracht:

Fit Piggy over het groeitraject bij CRO-bureau ConversieKracht

‘’Ik zou ConversieKracht aanbevelen aan bedrijven die snel stappen willen maken’’

Paul van Gelder van Bas Boer Noten over samenwerken in een CRO-traject met ConversieKracht

”Het mooiste resultaat is dat we 13% meer omzetgroei hebben gerealiseerd door aanpassingen in onze check-out”

Michel van Kleinstesoepfabriek over het conversie-optimalisatie traject bij CRO-bureau ConversieKracht

‘’We zijn met één aanpassing op de webshop, 60% meer gaan verkopen’’

JH Machining over het CRO-traject bij ConversieKracht

”Door continue verbeteren, zijn we met 50% gegroeid per jaar”

  • Maaike Poiesz van Communicatie adviseur | Rookvrije Generatie

    We kregen waardevolle tips en suggesties om onze website te optimaliseren.

    Maaike Poiesz • Communicatie adviseur | Rookvrije Generatie
  • Hendrik & Gepke Bijlsma van Oud-eigenaren Zweedse Pellets

    ConversieKracht heeft ons geholpen bij het online groeien van onze webshop. Ondertussen is Zweedse Pellets verkocht vanwege de grote groei van bestellingen.

    Hendrik & Gepke Bijlsma • Oud-eigenaren Zweedse Pellets
  • Rudmer de Vries van Directeur, Drowa Nederland

    Geen onderbuik beslissingen, duidelijke merkbaar en meetbare resultaten.

    Rudmer de Vries • Directeur, Drowa Nederland
  • Paula Dillema van Eigenaresse Floaten & Zo

    Openminded, eerlijk en heel fijn hoe deze dingen helder en duidelijk worden uitgelegd. En we zien het echt terug in het aantal directe verkopen!

    Paula Dillema • Eigenaresse Floaten & Zo
  • Michel Jansen van Eigenaar Kleinstesoepfabriek

    Vooral de vrolijke sessies zijn motiverend want het werk geeft veel positief resultaat in omzet en gebruikersgemak!

    Michel Jansen • Eigenaar Kleinstesoepfabriek
  • Hidde Zaaijer van Eigenaar JH Machining

    Na een jaar zien we een sterke groei in bestellingen en de omzet per klant! Dit jaar gaan we de webshop zelfs uitbreiden naar andere landen.

    Hidde Zaaijer • Eigenaar JH Machining
  • Erik Poutsma van Eigenaar Drumlin Distillery

    Als klant voel ik me gewaardeerd en wordt er met oprechte interesse naar me geluisterd.

    Erik Poutsma • Eigenaar Drumlin Distillery
  • Sybren & Francis van Eigenaar Isolatiechips.be

    Op grond van het credo ‘meten is weten’ is de strategie vorm gegeven op grond van wat verkoopt en wat niet.

    Sybren & Francis • Eigenaar Isolatiechips.be
  • Rogier Deen van Marketingmanager

    Het gepassioneerde inleveringsvermogen in de business van de klant. Het anders willen aanvliegen, dat typeert ConversieKracht.

    Rogier Deen • Marketingmanager