
Over ons
Ontmoet ons team van elite CRO-specialisten
Erin Weigel – Strategisch adviseur & Principal Designer
Erin heeft 15+ jaar ervaring in het verbeteren van de beste websites ter wereld zoals Booking.com en Deliveroo.
Erin is een expert in het verbinden van design, wetenschap én bedrijfsdoelen.
Over alle kennis die ze op deed schreef ze daarover het geweldige boek: Design For Impact: Your Guide to Designing Effective Product Experiments.
Met haar workshops en keynotes helpt en adviseert Erin bedrijven zoals: Spotify, Meta (Facebook & Instagram), Hotjar en Canva.
Bij ConversieKracht optimaliseert Erin het design proces en zorgt dat we klantgerichte oplossingen maken voor onze klanten.

Lauris Kooi – CRO-specialist
Lauris heeft 12 jaar ervaring met het verbeteren van websites in de meest competitieve markten.
Daarnaast beheert hij zijn eigen affiliate resiblog en is hij freelancer.
Lauris weet als geen ander hoe je functionele en hyper effectieve webpagina’s maakt die bewezen meer verkopen.

Gerben Bouwman – CRO-onderzoeker
Gerben heeft 5+ jaar ervaring in het onderzoeken van de grootste kernproblemen die groei tegenhouden.
Na zijn masteropleiding deed hij ervaring op in het verbeteren van websites bij een grote aanbieder van vakantiewoningen en een CRO-agency.
Bij ConversieKracht heeft Gerben zich helemaal ondergedompeld in hoe je de grootste bezwaren en frictie op een website achterhaald met diepgravend onderzoek.

Barbara Meijer – CRO-onderzoeker
Barbara is nieuwsgierig van aard en duikt graag dieper in het online gedrag van mensen.
Met behulp van de data ziet ze waar kansen liggen en bedenkt op basis daarvan ideeën om te testen. Ze onderzoekt met empathie en een scherpe blik hoe gebruikers een website ervaren.
Ze legt de vinger op de plek waar het schuurt tussen klantbeleving en ondernemersvisie.Door zich te verplaatsen in beide werelden helpt ze om de grootste webshops van Nederland te verbeteren. Het resultaat? Een webshop die beter presteert én aansluit op de behoeften van de gebruiker.

Pieter – Eigenaar & CRO-lead
Met 8 jaar ervaring in het verbeteren van websites en meer dan 100+ boeken gelezen over marketing (zijn boekenkast staat hier op kantoor) en een masteropleiding in marketing, zet hij de strategie voor het radicaal verbeteren van je website uit.
Pieter is de eigenaar van ConversieKracht en projectlead van de Groeitrajecten.

Wil je meer over ons weten? Lees de over ons pagina
Ben jij een talentvolle CRO’er en wil je het beste werk uit je carrière doen? Bekijk onze ‘werken bij’ pagina.
Samenwerken met ConversieKracht. Dit is wat je kunt verwachten…

Goed contact is de basis voor online succes, daarom factureren wij nooit voor overleg
Eén keer per twee weken hebben we een meeting, daarin bespreken we:
- Resultaten
- Inzichten waar we direct mee aan de slag kunnen
- Gratis tips om meer omzet uit jouw bedrijf te halen (online én offline)

Kristalhelder investeren
- Wij geven een schatting van de opbrengsten, zo kan jij de investering afwegen tegen de opbrengsten
- Wij geven vooraf een vaste projectprijs. Zo weet jij wat jij investeert
- Altijd een duidelijke planning
Interesse? Wij bellen je terug
We nemen snel contact met je op