Chocoladebezorgd: “Alles wordt onderbouwd met onderzoek. Daardoor worden we winstgevender als bedrijf.”

leestijd 0 minuten

Lianne, marketingmanager van Chocoladebezorgd over het CRO-traject met ConversieKracht

“Alles wordt onderbouwd met onderzoek. Wat werkt wel, wat niet? Daardoor worden we winstgevender als bedrijf.” — Jan-Jaap Plaizier, oprichter van Chocoladebezorgd

Sinds december werken ConversieKracht & Chocoladebezorgd samen om de verkopen op de website te verhogen.

Samen werkten we onder andere aan:
✅ De grootste koopvoordelen duidelijk maken
✅ Zelf samenstellen van bonbons makkelijker maken
✅ Afrekenpagina beter laten converteren
✅ Twijfels en bezwaren van bezoekers wegnemen
✅ De zakelijke landingspagina’s verbeteren

In deze korte video vertellen marketingmanager Lianne Schoemaker en eigenaar Jan Jaap wat samenwerken met ConversieKracht hun heeft opgeleverd.

Dank aan team Chocoladebezorgd voor de geweldige samenwerking!

———————
Werk jij aan een website met een jaaromzet van minimaal €3M+ en wil je serieus je website verbeteren?

Vraag een adviesgesprek aan.

Pieter Boonstra

Eigenaar / CRO-lead

Pieter wordt enthousiast van alles dat met gedragspsychologie en overtuigen te maken heeft.

Als ware detective, test hij de hele dag ideeën op websites en doet klantonderzoek.

Blij wordt hij van een A/B-test die onverwacht enorm veel omzet oplevert.

Meer weten?

Neem contact op:
050-211 17 81
pieter@conversiekracht.nl