Wil jij geweldige websites nog beter maken?
Kom dan werken met ons team van conversie-specialisten
ConversieKracht is een marketingbureau dat zich 100% toelegt op het verbeteren van websites (conversie-optimalisatie). Vanuit ons prachtige kantoor in het centrum van Groningen, werken wij voor de mooiste klanten.
Wil jij:
- Geweldige websites nog beter maken.
- Alles wat jij weet over website-ontwerp, overtuigend schrijven en psychologie inzetten om de conversie te verdubbelen van onze klanten.
- Werken in een team met veel ervaring, maar geen ego: alle beslissingen zijn op basis van data en experimenten.
- Werken in een klein team, bij een bureau dat snel groeit aan alleen maar leuke klanten!
Dan kan ConversieKracht jouw volgende werkplek zijn!
Wij gebruiken een systematisch proces van unieke onderzoeken en ‘out-of-the-box’ verbeteringen, om de conversie te verhogen van websites die vaak al heel goed zijn.
Dit vind je op deze pagina:
De top 8 redenen waarom wij bij ConversieKracht werken
Wij zijn drie specialisten en zoeken nieuw toptalent. Waarom moet jij je bij ons team aansluiten?
Hieronder noemen wij de top redenen waarom wij ons werk hier doen in ons prachtige kantoor in het centrum van Groningen.
1. Werk intensief voor vijf klanten tegelijk, waardoor je bewezen veel impact hebt op elk project dat je doet
Wij geloven in focus. Bij ons werk je aan 4 of 5 klanten tegelijk, zodat je alles kan doen wat er voor nodig is om deze klanten succesvol te maken.
Samenvattend: we werken anders dan de meeste marketingbureaus. Bij de meeste marketingbureaus moet je vaak zoveel mogelijk uren schrijven. Onze hoofd KPI is de impact die je maakt.
”De impact die je voor klanten maakt, is wat telt.”
2. Leer om de beste CRO-specialist van Nederland te worden
Wij geloven in constante optimaliseren. Stilstaan is achteruitgaan. Zowel voor onze klanten als voor onszelf. Daarom gaan we naar de leukste conferenties en investeren we in de beste training.
Je werk samen met een team dat veel ervaring heeft, maar altijd wil blijven leren.
3. Jij helpt mee aan het bouwen van het beste CRO-bureau van Nederland
Onze resultaten spreken voor zich. Daarom groeien we snel. Bij ons werk je in een klein team. We groeien snel. Dat vraagt meer van jou dan alleen je klantwerk.
Je draagt veel verantwoordelijkheid. Als dat je aanspreekt, zit je hier op de goede plek.
4. Leer alles wat we weten over het radicaal verbeteren van webshops
Jij krijgt toegang tot onze interne documenten en bibliotheek. Je krijgt een kijkje achter de schermen van honderden verbeteringen, in allerlei markten. Zo leer je snel wat waarschijnlijk werkt en wat niet.
5. Geen ego
Wij valideren alles bij klanten en gebruikers. Geen grote ideeën op basis van onderbuikgevoelens die hopelijk werken. Al ideeën testen we.
Dat zorgt ervoor dat je in een team werkt dat hun ego bij de voordeur laat. Of je nu stage loopt of de eigenaar bent, jouw idee wordt getoetst.
6. ‘Samen kom je het verst’ (een cliché, maar sommige cliché’s zijn waar)
Je werkt samen in een hecht team met een experimentatielead, onderzoeker en experimenten maker. Samen brainstormen we de beste verbeteringen, op basis van grondig onderzoek. Je werkt dus niet alleen, maar zorgt samen voor een prachtig resultaat.
7. Elke dag is anders
Naast websites verbeteren, doen we ook:
- Verse popcorn bakken voor klanten
- Brainstorms
- Live gebruikerstesten
- Interne workflows verbeteren
- Rondleidingen in fabrieken of winkels van onze klanten
- Zelf klant worden van onze klanten (en hun concurrenten)
- Workations (onze eerste dit jaar was in Portugal)
8. We zorgen goed voor je
Wij werken hard (maar niet lang, er is een groot verschil).
Daar hoort bij dat ConversieKracht ook goed voor het team zorgt.
Wat we onder andere doen om zo goed mogelijk voor jou te zorgen:
- Elke dag verse lunch met brood en beleg van de markt
- Elke maand ontspannen met een gratis Thaise massage, oliemassage of floatsessie
- Sta-zit bureau voor een comfortabele werkdag
- Kies zelf je laptop, toetsenbord en muis.
- Vrijdagmiddagborrel aan het einde van elke maand
- Kwartaaluitjes
- Jaarlijkse Workation in het zonnige buitenland
- Samen naar de beste conferenties over conversie-optimalisatie
- Je kiest je eigen uren tussen 7:00 en 19:00, zo werk je wanneer je wilt.
- Bovengemiddeld salaris en veel vakantiedagen, zodat je kan genieten van je vrije tijd
Wij merken dat we de beste verbeteringen bedenken als we samen op kantoor zitten. Daarom is thuiswerken maximaal één dag in de week mogelijk.
Wie zoeken wij?
We zoeken slimme gedreven en ambitieuze mensen met een passie voor conversie-optimalisatie. Als je veel wilt leren, nieuwsgierig bent en wilt ontdekken wat écht werkt (en wat niet), ben je bij ons aan het juiste adres.
Vacature’s:
- Conversie-specialist
Bekijk vacature - Conversie-onderzoeker –
Bekijk vacature
Ben jij niet opzoek naar bovenstaande functie? Neem alsnog contact op. Wij werken ook veel met specialisten en freelancers.
Wil jij de volgende stap zetten in je carriere en onderdeel zijn van een team dat CRO naar een hoger niveau tilt? Solliciteer bij ConversieKracht en werk samen met ons aan inspirerende projecten en maak impact.
Conversie-specialist
Als conversie-specialist ben jij verantwoordelijk voor het bedenken en maken van nieuwe verbeteringen die zorgen voor radicaal meer omzet. Je werkt samen met een onderzoekeer, die jou voorziet van de grootste bezwaren die jij weg moet nemen en inzichten die jij daarvoor gebruikt.
Wat jij gaat doen voor onze klanten
- Bedenkt ideeën die zorgen voor radicaal meer verkopen en winst
- Maakt hoog-converterende landingspagina’s & experimenten
- Werkt samen met onze onderzoekers om tot de meest effectieve verbeteringen te komen
Hiermee werk je in ons bewezen systeem waarmee we al veel klanten hebben geholpen.
Wat je moet kunnen voor deze rol
- Ervaring in het opzetten van A/B testen
- Overtuigend schrijven
- Ervaring in online marketing en de basis van e-mailmarketing, Google Ads, SEO en social media marketing
- Kennis van online gedrag en gedragspsychologie
- Kennis van usability design
We willen dat je geobsedeerd bent met het vinden van verbeteringen die bewezen de conversie van onze klanten verhogen.
Conversie-onderzoeker
Als onderzoeker ben jij verantwoordelijk voor het krijgen van diepe inzichten in het koopgedrag van websitebezoekers. Jouw inzichten zijn de basis voor nieuwe verbeteringen die de website van klanten verbetert.
Wij gokken niet wat er mis is met de website van onze klanten, we onderzoeken het en daarom weten we het zeker.
Wat jij gaat doen voor onze klanten
- Ontdekken wat de grootste twijfels en bezwaren zijn van hun websitebezoekers
- Meten welke segmenten van hun bezoekers slecht converteren en waarom
- De belangrijkste intenties van websitebezoekers
- Diep inzicht in websitegedrag
- Gebruikerstesten waarbij je echte klanten taken op de site uit laat voeren
- Analyseren van A/B testen en de statistiek erachter
- De psychologie achter het websitegedrag van bezoekers
Wat je moet kunnen voor deze rol
- Analytisch vermogen
- Kennis van Google Analytics 4
- Basiskennis van statistiek
- Kennis van de psychologie achter websitegedrag
- Kennis van zowel kwantitatief en kwalitatief onderzoek
- Niet bang om in een winkel te staan of klanten te bellen
- Veel complexe inzichten verwerken tot een makkelijk begrijpbare presentatie
Wij zoeken iemand die altijd nieuwsgierig is en antwoord wil op de vraag: ‘Waarom?’